GRANDIS PARTY Å BURSDAG!!!!

Lørdag den femtende, så va det duket for høstens fysste grandisparty... (for dokk så ennå ikkje he fått det med dokk, så e d alltid liga populert med grandis på Soltun...) Svend reiste te Oslo ein tur på torsdag, før an sko setta kursen mot spa-tur te Tallinn, så meg å May Bente satt igjen med styringå =) Å på fredag sko det handlas... 50 grandiosa'er kom me tebage med, itte å ha tømt disken både på Rema 1000 å Mega... =) Lørdagskvelden ankom å soldatane begynte å siga inn dørene. Me blei ein god gjeng på ca 20 soldatar å ungdommar, å Egil Skutlaberg kom å hadde ein andakt! Han fekk lera å spela amerikaner, å syns det va så gøy at an blei nogen rundar ekstra =)
Guitarhero å singstar sto og på programmet, å det e jo alltid ein liga stor suksess! Så me kan vel sei me e rimelig fornøyde med kvelden!

På syndag hadde me bursdagsfeiring for Tora Marie. Å som dokk ser på bilde, har nogen fått utøvd sine kreative evner. Eg fekk sjøl-laga kort av May Bente, Sunniva, Per Olav å Håkon... Tusen hjertelig! =) Må sei eg e meget imponert =)



Eg fekk taco te middag, åsså sang de "hurra for deg..." Det va den mest engasjerande sangen eg har sitt... De klapte i hender, bukte, neide å danste på rette plasser =) å utøve kvelden hadde me brownie å is! Takk for ein kjekke feiring! =)

Kommentarer

Anonym sa…
tormod.. har du vurdert ein karriere som professor...? ;) du va så søde med brillene på nasen.. =) hehe..

Populære innlegg