KONGEHELG!!!

Denne helgå va ei heilt vanlige helg på Soltun, kjempe helg! =)
Fredagskvelden va det soldatlag, før veien gjekk vidare te Soltun! Helgå gjekk i kortspel, film, mad, møte med Inge Håvard på lørdagskvelden, go drøs å ikkje minst GOD STEMNING!!!

Et par soldatar frå Setermoen va innom på lørdagskvelden te møte å sosialt samvær! =)
Kortspel på lørdagskvelden ut i dei seine nattestimar, bydde på både irritasjon å MASSE latter!!! Kanskje litt ondskapsfull latter te tier øve at nogen hadde masse minuspoeng, men eg trur adle fekk godt te å mobba tebage...


Skjold-gutta stilte sterkt i helgå, å du så dei kan laga liv å god stemning! (sjøl om nogen må gje tapt for tunge aualokk litt utpå kvisten) Men me e glad for at de va der, hvis ikkje trur eg det hadde blitt ganske stilt å roligt... =)

Å te slutt, måtte bara ha med den "fine" dimmebarten så Tormod holde på å anlegge... =)

Kommentarer

Anonym sa…
å, nå får dokke meg meste t å lengta tebake t setermoen...soldatlag og helgastemning...glede meg t å besøka dokke:)
Anonym sa…
Dimmebart! Hah! Du skal se meg om et par uker...
Nok et vakkert bilde av meg, forresten. Hvor tar jeg det fra?...
;)

-T

Populære innlegg