Hva har skjedd på Soltun i det siste?


Stuebordene er pusset og lakkert...Mye arbeid, men et
flott resultat.


Tidemann vår lille hund er elsket av noen og mindre likt av andre

men en ting er sikkert han liker å ødelegge ting, som Øivinds sko,

Vidars lommebok, boken "Troen alene" , pluss en sofa...osv..


Vidar og Øivind klatrer i flaggstanga...

FØRSTE UNGDOMSKLUBB...





På ungdomsklubben hadde vi litt leker, spilte alias og fikk nystekte boller som Anne Christine hadde laget..
Avsluttet kvelden med en andakt.
Vi håper at det vil komme flere ungdommer i løpet av året.



Kommentarer

Anonym sa…
Dokke måtte jo bare opp i flaggstanga...
Anonym sa…
d såg jilt ut på soltun, og di bordå trengte litt stell og omtanke:) ser ut så dokke har d bra...

eg drømme om å besøka soltun igjen..plutselig dokke eg opp:)

hilsen tidligare ettåring Marita:)

stå på folkens:)
Islandur sa…
Den bilen vilkje eg inn i! Ekle hóen! isj :p

Elles- dåkk e goe, LivB og Siggan. Stå på ;) Rekne me eg får koma innom på middag viss eg tar turen iløpet av året.

Kjeme dåkk på kortkurs? For d ska eg!

Populære innlegg