Det nye, faste inventaret på Soltun

Da har det gått to måneder og ti dager siden siste livstegn fra Soltun på bloggen. Tre av fjorårets ansatte har dratt videre ut i verden, mens Øivind satser på ett år til. I siste minutt kom det ramlende inn to nye ettåringer for året 09/10. Vi kan vel presentere oss selv:


Eg heiter Harald Hals Karlsen, er 21 år og godt gift, og kjem frå ein liten plass i Nordland som heiter Rognan. Du har sikkert høyrt om Rognan, eller så har du ikkje det. Eg har gått fire år på Val vgs i Nord-Trøndelag, og eitt år på Fjelltun
Bibelskule i Stavanger. Og no er eg på Soltun, så ja, eg har vore litt rundt i kring. Viss du held fram med å lese Soltunbloggen kjem du til å få høyra meir om både meg og dei andre på huset, så difor får du ikkje vita meir no.




Så var det meg da:
Elisabet, jeg kommer fra ei lita bygd 3 mil sør for Trondheim, Børsa. Her tråkket jeg mine barneår rundt omkring, men jeg har også vært innom Sygna(Påbygg), TeFT-Bibelskole Kenya og Søvassli Ungdomssenter og Leirskole for ett år. Ser frem til ett spennede år:)

Med oss som fast inventar her på soltun har vi også, som tidligere nevnt, Øivind og Elisabeth, de røde sofaene, grønne teppene, kaffeflekkene, noen hybelkaniner og darten, bare noen eksempler her altså. Vi satser også på at DU, som soldat eller som gjest, gjerne kommer innom oss her på Soltun! Her er alle dører åpne for deg :)

Kommentarer

Sigrid sa…
Konge at dåkk er på Soltun asså! eg kjem i helga på leir:) /Sigrid T
Marit sa…
Så bra! Masse lykke til.

Populære innlegg