Høsten er moden!

Da er vi tilbake på Soltun etter sommerferien. Vi har i grunnen vært tilbake en stund nå... Mange ting skjer på en gang på Soltun for tiden, og det er spennende tider.

Her får du litt oppdateringer/info:
  • Førstkommende helg (3.-4. sept.) blir det jubileumshelg på Soltun (programmet ligger på www.soltun.no). Tettpakket program, og mange gjester - blant annet flere tidligere ansatte! Vi gleder oss!
  • Else-Mari er godt i gang som bestyrer, og det er hun som driver Soltun nå. Anders er for tiden ettåring... :-)
  • Vi har ansatt ny ettåring som kommer opp etter jubileumshelga. Han heter Pål Marius, har gått på Tryggheim, og gikk på Fjellheim Bibelskole i fjor. Velkommen skal du være!
  • Minner samtidig om at det er en ledig ettåringsstilling, så det er ennå mulighet for å søke!
  • Hjelpehelger er i gang igjen... Det innebærer altså at frivillige kommer til Soltun og hjelper oss med diverse småting en helg. Dette er utrolig deilig for oss, samt at det er veldig gøy med besøk! For dere som bor i Tromsø, skal det være plakat/liste på Fjellheim for å kunne melde deg på hjelpehelger på Soltun. Hvis du ikke bor i Tromsø, kan du bare ta kontakt med oss, så skal du få komme og hjelpe... :-)
Dette er siste uken min som ansatt på Soltun. Etter jubileumshelga flytter jeg til Stavanger, som er litt nærmere Karmøy og mamma enn Bardu... Dette blir altså mitt siste blogginnlegg i denne omgang, men jeg dukker nok opp igjen - iallefall i neste nummer av Gi Akt.

Takk for meg!

- Anders

Kommentarer

Populære innlegg