På plass...!
Ja da er det vel min tur og oppdatere bloggen, nå er jeg endelig skikkelig på plass, og har overtatt sjefsstolen helt. Helga bestod av et meget velykket 40-års jubileum. Det var til stor oppmuntrig og velsignelse for min del å møte og snakke med tidligere soltun-ansatte og tidligere soldater. Mer om jubileet kommer i neste nummer av GI AKT, så følg med! Søndags kveld reiste også vår kjære Anders, så nå har jeg virkelig tatt helt over bestyrer-stillingen. Litt vemodig, men det blir jo kjempe gøy å få være sjæfen på papiret også i år ;)


Idag fikk jeg også ettåringen min Pål Marius Rød på plass. Jeg hentethan på flyplassen med lunsj-flyet, og har brukt dagen på diverse opplæring og vasking. Dette ser veldig bra ut, han virker som en flott kar, så nå må alle single jenter komme og bli bedre kjent med han. Dere som ikke er singel og alle gutter er jo selfølgelig også hjertelig velkommen!!


Siden jeg ikke klarer og finne batteri-laderen til soltun sitt kamera så har jeg ingen bilder og legge ut på bloggen denne gangen, men det kommer nok etterhvert :)


-Bestyrer Else-Mari-

Kommentarer

Populære innlegg