Ja da nærmer vi oss alt for fort vårt julebord. Skal si tiden flyr, det er ikke lenge siden jeg bestemte dato og tenkte at det er jo leeeenge til, jeg har jo all verdens med tid til og planlegge det... vel det viser seg at det faktisk er snart, og jeg har stort sett ikke planlagt noe, men det kommer fort på plass når jeg begynner ;)
Julebordet blir da altså 26.11.11
Påmeldingsfristen er 20.11.11
Antrekk: Pyntet

Vi kommer tilbake til klokkeslett snart.. ;)

Tidligere bestyrer Anders Vedøy kommer med kjæresten sin Karoline. Svend Lerbrekk også tidligere bestyrer er taler for helga, han vil også være med oss videre uka etter og ha møteuke. Klokkeslett og dager kommer vi også nærmere innpå snart..

Siden jeg ikke har noe bra kamera, og har glemt litt av og bruke mobilen som har kamera, så har jeg få bilder, men for og kompansere på dette har jeg lagt inn noen bilder av meg selv, og min nye følgesvenn og med-bestyrer sersjant Shami, også kalt Sjanten


Sjanten og Bente sitter på en stol, jobber litt, og koser seg...

Sprekinger på fjelltur..

Sjanten vet virkelig hva sofaene er til, han har Soltun-stilen inne..

Kommentarer

Populære innlegg