Etter jul

Her kommer et lenge etterlengtet blogginlegg, det er et inlegg som ineholder en liten smule seriøsitet og et helt brød med tull.
Etter mange klager og oppfordringer om og skrive ett nytt blogginlegg har jeg endelig klart og grave frem fantasien til og skrive ett, kanskje har jeg gravd litt for langt denne gangen... Jeg har tenkt noen ganger når folk har sagt at jeg snart må skrive ett blogginlegg at jeg har jo nettopp skrevet ett... men da jeg åpnet bloggen nå insåg jeg at siste inlegg var før juleferien, det er jo faktisk ganske lenge siden. Jeg må bare beklage det, men tiden flyr når man har det gøy, plutselig var julen og hele januar forsvunnet uten at jeg merket det. Vel nok om meg og mine unskyldninger. Her på Soltun går ting strålende. Vi har mange soldater innom, og en stoor og god gjeng som kommer igjenn hver eneste helg. Vi kan takke Gud for alle de flotte soldatene som han sender opp til oss, vi er rikt velsignet på Soltun.

Etter jul har tiden flydd avgårde fortere enn vi klarer og henge med. Vi har hatt de vanlige møtene på lørdag, og bibelgrupper på tirsdag. Nå har også KRIK endelig kommet i gang, og jeg var med der i går (mandag 06.02.2012) det var kjempegøy, og uutrooolig slitsomt. May Bente Bø var også oppe og besøkte oss en langhelg, dette var alle tiders. Mat og boller til alle døgnets tider, og ikke minst latter og prat. Dette besøket vil dere kunne lese mer om i neste nummer av Gi Akt.


Så til bildene:






Her ser dere noen av aktivitetene iløpet av en helg:


Vel, nok av mitt tull, håper dere har fått ett lite inblikk i hvordan vi har det her på Soltun. Som en liten bisetning nå på slutten vil jeg bare minne om at vi vil trenge to ettåringer til høsten, så om du kjenner noen eller om du selv ikke vet helt hva du skal, send inn en søknad!

"Sett din lit til Herren av hele ditt hjerte, og stol ikke på din forstand! Kjenn ham på alle dine veier! Så skal han gjøre dine stier rette. Vær ikke vis i egne øyne, frykt Herren og vik fra det onde!" ords. 3,5-7

Kommentarer

Sara Olsen sa…
Else! Så utrolig kjekt å lese og bra at det er en god gjeng som bruker Soltun regelmessig. Glede meg til å ha praksis på Soltun i Mars! Det blir konge trur æi! Men du? Du må oppdatere på siden av bloggen, der det står at d e møter når og når og hvem som har dem. For det som står der nå e utrolig gammelt! :)
Else-Mari Holta sa…
Saaaraa! No har æ oppdatert dær åg, tok litt tid før æ fant ut kordan man gjør det...:P Det blir kjækt nå du kjæm ja:) Håpe det går bra med dæ:)

Populære innlegg