Julepad

Heisann folkens, lenge siden sist! Jeg har tenkt hele høsten at jeg skulle blogge, men det har vist bare blitt med tanken for mn del... Tiden har flydd avgårde og blogging har sklidd ut.. Men endelig har jeg dradd meg inn på nettet og bloggen for å skrive ett innlegg. Applaus for meg:p vel det har vært en veldig bra høst med mye liv og mange flotte soldater innom. Akkurat nå sitter jeg på min helt nye iPad som kom i posten idag. Katrine sitter og trykker på sin iPhone, Tanita og Anne Christine lager quiz til julebordet i morgen. Forran tv'n sitter Svend Lerbrekk og humrer for seg selv og himler "franskææ" (norsk=potetgull). Vi hentet han på flyplassen idag. Legger ut litt bilder, men ettersom jeg skriver på en helt ny iPad så får jeg det ikke heller til slik jeg vil... Så bildene kommer på rekke så forklarer jeg de litt her oppe...




Øverst har vi brillegjengen, under er uten briller... Litt outsidere...:p



 
Bob kåre vår kjære snømenn står standhaftig og passer på utenfor døren, ingen inntrengere kommer forbi han. Shami (hunden min) var nokså skeptisk når vi gikk forbi. Jeg og May Bente laget også årets snøhule i snøfallet som kom i oktober, fantastisk snøhule og kjapp å lage:D jeg og en gjeng soldater tok oss en skogstur opp inlysløypa en dag. Vi hadde bål, pølser, sjokolade, klementiner og julebrus. Etter noen timer ble vi litt kalde, og spesielt på rompa, soldatene visste hva som funker på kalde roper, jeg fikk gleden av å se på og ta bilder, nyt bildet! :p jeg kan også meddele at vi har fått nye lys i stua, spotter med dummere, det ble kjempe bra! Endelig ser vi ting i stua, uheldigvis kommer også skitten og rotet mer frem, så nå er det bare å ta frem vaskebøtta og søppelbøtta... Nå oppdaget jeg akkurat at kaffekanna var tom, så plikten kaller! Nyt bildene, håper det ikke blir like lengstlevende neste oppdatering...





                                                                                                                                                      - Bestyrer, Else


Kommentarer

Populære innlegg