Oppstart på Soltun

Oppstart,Segla,vitnemøte og plenklipp

Da er ferien over og vi er ordentlig i gang på Soltun igjen. Jeg (Esther-Emilie) begynte i ettårings-stillingen sist onsdag og har funnet meg godt til rette. 

Helga

På Lørdag var vi en liten gjeng på fire som kjørte helt til Fjordgård på Senja, for å gå opp på Senjas preikestol, bedre kjent som Segla. Det var en fin tur i strålende vær.

Da vi kom tilbake var det Taco og første møte for høsten. Det var vitnemøtet og vi var hele 8 stykker som var tilstede. Det var en fin kveld, med et deilig fokus på at det handler om Gud. Noe som gikk igjen, var at Jesus er Herre, og har makt over alt, til og med døden! Vi avsluttet kvelden med å be og synge O store Gud. ­

På Søndag dro vi til Tromsø for å være med på semesterstarten i Fjellheim misjonsforsamling. Der var det også presentasjon av alle Fjellheim-elevene.

Det har vært litt regn her noen dager, men i dag tittet sola fram og det ble riktig så fint. Da fikk jeg også klippet gresset. Selv er jeg meget fornøyd med resultatet ;)



Tor-Kristian dimmet forresten på Søndag og har nå begitt seg ut i studielivet.
Lykke til! Du vil bli savnet her oppe i nord.
Esther-Emilie, Ina Kristine og Stian
Nyklipt og fint! 

 Lik oss på Facebook, hvis du ikke har gjort det enda :)   FACEBOOKSIDE

Ha en god uke videre 
og velkommen innom
 Snakkes! Esther-Emilie


O, store Gud

O store Gud, når jeg i undring aner,
hva du har skapt i verden ved ditt ord.
Ser universet med de mange baner,
og vet alt liv oppholdes ved ditt bord;

*/* Da bryter lovsang ifra sjelen ut,
O store Gud, o store Gud! */*

Når jeg i skriften ser du mange under,
som Gud har gjort fra første Adams tid.
Og ser hvor trofast Herren alle stunder
har ført sitt folk igjennom livet strid.
Refr.

Når jeg så vet at Kristus lot seg føde,
Ja, at han gikk omkring og gjorde vel.
Inntil han sonet verdens synd og døde,
og oppsto for å frelse hver en sjel:
Refr.

Når så til slutt hvert tidens slør må falle,
og troens mål er nådd, så jeg får se.
Vil evighetens klokker sjelen kalle
for tronen mellom skaren hvit som sne:

*/* Da bryter lovsang ifra sjelen ut,
Takk, store Gud, takk, store Gud */*


Kommentarer

Populære innlegg