Else 22 år

I går fylte bestyreren Else 22 år! Else er gammel!! I allefall sir ho det sjøl. Ho legg seg innen 23 ca hver kveld og våkner kl 7 på morran og det e jo det de gamle gjør. Så det kan jo oppleves for oss andre at ho begynne å bli gammel! Haha

Bursdagen til Else ble feiret sammen med ettåring Pål Marius, sjæfen Sara, fru Vold og hele familien til Else. Vi spiste hjemmelaget hamburgere m/pitabrød og kaker litt senere. Birgitte hadde bakt ei sjokoladekake til Else, den va visst utrolig god! Jeg kan ikke uttale meg sida jeg ikke tålte kaken. Men jeg og Else lagde sjokoladeboller som jeg kunne spise. De ble digg!

Det ble en trivelig kveld med mye latter og humor. Else sir at ho hadde en veldig, veldig fin dag i går. Og æi kan bare si: Kordan går det ant å ikke ha en bra dag i lag med alle de gode menneskene som var her i går!






- Sjæfen Sara -

Kommentarer

Anonym sa…
Gratulerer else!
Hilsen soldat

Populære innlegg