Når katten er borte danser musene på bordet...

Dere har alle hørt dette kjente ordtaket. Vel jeg har fått erfart at det er sant... I helga hadde jeg fri, og benyttet anledningen til å reise til Tromsø en tur fra lørdag til søndag. Dette var jo selvfølgelig kjempe hyggelig. Da jeg kom tilbake søndagskveld i 22-tiden trøtt og utkjørt så møtte jeg en stoor overaskelse. Jeg skulle bare innom Soltun og si hei før jeg skulle hjem og legge meg. Da jeg kom inn hveranda-døra i stua fikk jeg se bokhylla full av ved. Der veden bruker og stå, var det masse bøker. Jeg holdt på og fikk sjokk, og synes det var en fantastisk morsom spøk, og utrolig at de har orket og gi seg selv alt dette arbeidet. Men for meg er det bare litt humor i hverdagn, ett fantastisk morsomt påfunn.

Her kan dere se bilder av et verk utført av "musene" denne helga:



De klarte også og smelte mitt hjerte ved og fylle tavla vår med dette. Om de har noen rare påfunn til tider, så er de helt fantastisk!

- "katten" Else

Kommentarer

Andreas sa…
John! Dette va så sykt din idè!
Andreas sa…
John! Dette va så sykt din idè!

Populære innlegg