De siste dagene!

Vel.. Det har gått 4 måneder siden dere har fått hørt noe fra oss. Vi har ofte tenkt at vi må få lagt inn et innlegg med diverse innslag, men det har bare blitt ved tanken dessverre. Nå fikk jeg endelig for meg at det er vel på tide med en oppdatering, før de nye ettåringene og den nye bestyreren tar over etter oss.

Jeg, Tanita, har bodd på Soltun siden Katrine og Else reiste hvert til sitt. Mye på grunn av at jeg skal jobbe på sykeheimen i sommer. Skal få lov til å "flytte" inn hos Anne Christine i morgen. Jeg har vært syk denne uken, så jeg tenkte jeg skulle spare dem for å bli syk. Selv om jeg har vært syk, så har jeg kost meg maks! På tirsdag reiste jeg og Katrine til Bardufoss, for å få med oss den aller siste bibelgruppen. Katrine reiste onsdags morgen. Natt til onsdag, ble jeg syk, men dro likevel til Bardufoss for å være med på Vaffel og quiz, for aller siste gang, på onsdags kveld. Kvelden ble avsluttet med en liten bønnestund, kjempefin avslutning!

Resten av uken har jeg bare vært på Soltun og slappet av for å bli frisk til denne helga, er ikke helt frisk enda, men er på god tur :) Det troppet opp en gjeng med soldater i dag, til min store glede! Og vi har kost oss maks! Til nå har vi fått servert grøt av Harald! Martin, Jan Morten og Sveinung laget taco til kvelds! Ikke noe som er bedre enn å få servert mat! :)


Flinke guttan mine! Sveinung, Martin og Jan Morten 



Litt uklart, men dere ser hva som står? Et flott bordvers! :) Vi spiser aldri uten å synge først!

Flotte gutter, har pyntet opp til fest og god mat!

Jeg skal gjøre et forsøk på å legge ut noen mimrebilder etterhvert, før jeg stikker fra Soltun i morgen! Så skal dere få se hva vi har gjort, uten å dele det med dere andre, som kanskje har ventet på å få høre fra oss.. Beklager det!

Tanita-Lovise

Kommentarer

Populære innlegg