Bursdagsfeiring og nok ei helg i nord!

Ja, dere leste riktig: bursdagsfeiring. På torsdag fylte nemlig Ida 22 år, og det er vel verdt å feire! Kaka måtte selvsagt bakes etter hun hadde gått og lagt seg, pga hennes ekstreme nysgjerrighet. Men det er god stemning å bake med to overtrøtte gutter, som har lest litt for mye musikkteori de to foregående timene. Kake ble det, og pyntet frokostbord til Ida kom opp morgenen etter!

Trivelig frokost!







Ellers har det vært ei ganske så vanlig helg! Deilig kvelds til fredag med ca 15 pers - til glede for selskapssyke meg (Hanne)

Lørdag satt John på kjøkkenet, fordi jeg hadde gitt uttrykk for at jeg ønska at han skulle hjelpe til mer der! Alltid trivelig med selskap - faktisk så gøy at jeg lagde den mest brente grøten jeg noengang har lagd her oppe... Heldigvis har vi så utrolig flotte gjester at de spiste pent opp maten de fikk, og skrøyt av den. Her går vel det meste ned :) 


Etter oppfordring fra Lars Inge (som forøvrig angrer bittert på dette), strikker nemlig Torstein trekk til litermålet! Det ble imponerende jevnt strikket! 

Etter hamburgere til kvelds på lørdag, ble det et flott møte om det å tro. Det var Terje som holdt talen ut fra Rom 4:1-8. Det er ikke av gjerninger vi blir regnet rettferdige, men ved tro! Godt å få litt påfyll.

Søndag var en gledens dag for gutta! Nok ei helg kommer det jenter fra sanitet og baker noe himmelsk! Disse bollene var virkelig gode, og det er stor fare for at gutta blir bortskjemte etter hvert. 


Marita, Oda og Amanda

Hanne

Med dette sier jeg takk for ei super helg med soldatene, og ønsker alle og enhver ei flott uke! 
Rom 4:3 - "Hva sier Skriften? Abraham trodde Gud, og derfor regnet Gud ham som rettferdig."

- Hanne - 

Kommentarer

Populære innlegg