Julebord =)

God mandag! :)

På lørdag var det julebord her på Soltun, og da var det god gang! :) Hele uken gikk i forberedelser til det, og vi fikk god hjelp av NordNorge-teamet. De kom her på torsdagen, og hjalp oss med det meste :)
På fredagskvelden var det vitnemøte. Også da var det noen som kom :)


Ellers ble det enda mer pyntet før den store dagen :)

NordNorge-teamet fikset også med juletre og pynt! :) Så nå lukter det jul. Herlig!! :)




Vi fikk mat levert på døra, og det var veldig herlig!! Så kjekt å kunne gå til bords uten å stå i flere timer i forveien å gjøre klart! Beste måltidet jeg har hatt på lenge!! :D

Mye godt! :) 


John var på plass :)

Simon så ikke helt fornøyd ut med det som sto på menyen..



Det er viktig å dele noen blinkskudd også ;)

John i sitt rette element..?

Til dessert hadde vi vaniljeis og varm bringebærsaus. Robin var den flinke kokken, -dermed kan jeg si at det smakte KJEMPEGODT uten at dere tror jeg skryter over meg selv ;)

Ingen vet helt hva som skjer med Joakim.. Men Linda smiler på tross av at Joakim kanskje gir uttrykk for at stemningen kanskje ikke er heeelt topp mellom dem...;P



Det var ikke nok med 1 skål for Robin...

På kvelden hadde vi blant annet "Stykkevis og delt". Det minner veldig mye om Beat for Beat...;) Her har vi laget som fikk navnet "Lov".

Og her har vi "Evangelium". Ser ikke helt ut som at de på fremste rad bringer det glade budskap da men...

Lov ledet lenge ganske mye... Men alt kan skje i Stykkevis og delt, og det avsluttet selvsagt likt ;)

Vårt eget husband ;)

Etterpå var det kaker og andre godsaker som sto på programmet :)



Nå er det sikkert mange jenter som angrer på at de ikke kom på julebordet på Soltun... Her hadde vi nemlig menn i uniform, og det har jeg hørt at alle jenter liker...

Gangster-Linda var så kul at hun turte å ta bilde av denne gjengen her :)

Stian sliter litt med å være morsk... Jaja, en sersjant trenger jo på ingen måte å være streng han.....


Linda er begeistret over at hun fant klementin :)

Mange fine ansikt her..;) 
Jeg og Robin var litt forvirret om dette var et julebord eller forlovelsesfest. Vi forlovet oss nemlig på tirsdag, og har ikke hatt anledning til å feire det skikkelig. Derfor velger vi å tro at alle kom bare for å feire oss ;)



Fikk veldig god hjelp til å ta oppvasken! Jeg gjorde nesten ingenting jeg... TUSEN TAKK! Dere er snille og flinke!! :)


Sondre er litt sliten dagen derpå...;)

Vi hadde en kjempefin kveld sammen! Det var veldig gøy at det kom folk helt fra Tromsø, Harstad og Rena ;) Nok en gang sitter vi igjen med mye rester, og jeg gleder meg til å ha røykt laks både til frokost, lunsj, middag, kvelds og alle mellommåltidene ;)
Nå nærmer det seg mer og mer jul! 9 dager til jeg reiser på juleferie, og det skal bli veldig godt! På tross av at det kanskje ikke blir en "White Christmas" der jeg skal...

God uke videre folkens! :)
Vil hilse dere med to vers fra "Å, kunne jeg bare bli barn igjen":

"Jeg bringer ei myrra, jeg har ei gull, 
Jeg er ingen konge fra Østen.
Mitt fattige hjerte er alt jeg har, 
-så såre det trenger trøsten.

La gråne vårt hår og bøyes vårt mot.
Og dagene fort henrinne,
Ved barnehånden fra Betlehem
Vi Paradiset skal vinne."

-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg