Det er visdom i de grå hår!

Hei!
I helga var det min tur å være helt alene på jobb. Lars Inge hadde besøk, og Robin var på leir. Heldigvis var det en god gjeng som kom her. Er ikke hver helg det er 5 stk som overnatter her, så det var veldig gøy! Vi hadde møte på lørdag, hvor Terje talte. Totalt var vi 18 stk, så det var ikke så aller verst :)
Jeg følte at helgen var ganske vellykket! Men da jeg sent på søndag kveld oppdaget mitt første gråe hår på hodet, begynte jeg å lure på hvor mye jeg egentlig hadde stresset i helga...:) Jaja, jeg trøster meg til det som står i Salomos ordspråk 16:31: "Grå hår er en fager krone, den finnes på rettferdighets vei". Gleder meg til å få flere!! ;)

Det ble ikke tatt så veldig mange bilder i helga, for jeg hadde 2-3 andre ting å gjøre... Men her kommer noen få :)

Noen spiller... 
Noen spiser..



Og noen spiller piano ;)

Vil ønske dere alle en fin uke! Vil hilse dere med to vers fra Markus 9:
"For den som vil berge sitt liv, skal miste det. Men den som mister sitt liv for min skyld og for evangeliets skyld, skal berge det. For hva gagner det et menneske om han vinner hele verden, men tar skade på sin sjel?" -v.35f

Ha en velsignet uke!
-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg