Fest og Soltunbasar :)

Hallo! :)
Vi rakk så vidt å komme opp til Setermoen igjen før Soltunbasaren gikk av stabelen. På lørdag var det basar, og vi var samlet en gjeng til "fest og basar" ;) Det var en trivelig dag! Takk til alle som kom, og alle som bidro!



Her kommer litt bilder fra helga:
Helene koser seg ute i finværet :)

Det bakes og ordnes til inne.

En del soldater møtte opp på basaren :)

Regionlederen slapper godt av i hengekøya :)

Mange kjekke premier :) Det soldatene håpet mest på å vinne var nok uten tvil FR! (Felt rasjon) ;)

Vi fikk vakker sang av Linda!

Fikk et bilde av Ingebjørg også, selv om hun prøvde å skjule seg bak alle gevinstene ;)

Trond kom og talte for oss. Takk for det du sa!

Soldatene var de første menn til kakebordet..;)






Jeg har på et slags vis klart å få knopper og blomster på denne kaktusen. Storfornøyd med meg selv, selv om jeg ikke aner hvordan det gikk til...

På søndag var vi så utslitt at vi måtte ta middagen i de behagelige sofaene...;)


Etterpå spilte vi et spill. Tok sånn ca fem runder før jeg forsto det, men da ble det ganske gøy ;)

Dag Øyvind er litt flau over hvor mye grandiosa han har tatt eller..? :)
Så må jeg bare gi en stor takk til Robin, som tok bilder i helga! Hadde ikke vært så veldig mange bilder på bloggen idag om det ikke var for han :) #ThankYou! :D

Da vil jeg ønske dere en fin uke! Vi her på Soltun går noen travle uker i møte, med bl.a. Distriktsbibelskole fra Fjellheim her nå til helga, og leir helga etter det. Men det er veldig gøy når det kommer folk på besøk, så dette ser jeg fram til! :) Vær gjerne med å be for helgene fremover!


"Til frihet har Kristus frigjort oss. Stå derfor fast, og la dere ikke igjen legge under trelldommens åk." -Gal.5:1


-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg