Gjengen på taket

Hallo! :) Da var nok en uke gått, og det er jo egentlig ganske herlig! ;) Nå er det påskeferie som står for tur, og det tror jeg vi er ganske modne for nå. I helga var Lars Inge borte, men før han reiste sørget han for at soldatene skulle ha nok å gjøre på i helga. Så nå er taket måket, og vi ansatte slapp å gjøre det. #triks ;)

Den siste uka har vi hatt mye overnatting her på Soltun. I helga var det Reistadløpet, og det gikk fra Setermoen til Bardufoss. Vi hadde til og med et landslag i langløp til overnatting. Lars Inge var ganske starstruck for å si det sånn..;)

Her kommer litt bilder fra helga:
På fredag kom det en god gjeng! :)
På fredag så vi en kjenning på distriktsnyhetene. Det var kult! :D

En som er godt fornøyd med å ha gjennomført Reistadløpet! :)
 Ellers har det gått mye i måking for enkelte folk i helga..:)

Nytt profilbilde Christer? :)


Noen som tror det er sommer...


Etterhvert begynte de med noen crazy stunts..:S


Alle kom utav det med livet i behold ;)



Her lages det sitteplasser.

Torbjørn lager trapp opp til taket.

På lørdag kveld var det Øivind Kringstad som kom og talte for oss, og etterpå koste vi oss med noe sunt for en gangs skyld ;)


På søndag prøvde jeg meg på noe helt nytt. Som dere kanskje kan se utfra ansiktsuttrykket mitt...;) Taco-pasta-lasagne-grateng-ish ;)


Etter middagen gikk folket opp på taket, og kokte kaffe.



Andreas prøver å snike seg med på flest mulig bilder...;)

Jeg og Robin holdt oss for det meste inne i varmen, og varmet opp litt av kakaoen fra dagen før ;)

Da vil jeg ønske dere alle en fin uke, og en riktig god påske!! :) Vil hilse med et av de sangversene som jeg pleier å be:
"Å, la aldri noensinne 
korsets tre meg gå av minne,
som deg, frelsens fyrste bar!
Men la kors og død og smerte
tale, rope i mitt hjerte
hva min frelse kostet har!"

God påske! Må vi alle huske på og grunne over hvorfor vi feirer påske.
-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg