Distriktsbibelskole på Soltun =)

Hallo, og god tirsdag! :)
Fra fredag til mandag har vi hatt fullt hus her på Soltun. Det kom en forholdsvis stor gjeng fra Fjellheim, og det har vært undervisning hver dag. Det har vært noen fine dager, hvor vi har fått et større innblikk i hva som står i 1.Kor.15, Ef.5 og profeten Hosea. Lærerike dager! :) Takk for at dere ville ha undervisningen her på sentrale Setermoen..;)

Tror noen andre enn bare meg har tatt bilder i helga..:)




Har ingen kommentar til dette bildet....:P

Soldatene måtte ut og arbeide selv om det var en helg med mye program ;)

Dette skulle vise seg å ikke være det smarteste som har blitt gjort på Soltun i år..
Jeg tror ikke jeg vil utdype det noe mer enn det ;)


Slipper ikke unna spilling når det kommer Fjellheim-folk her..

Kjekt med besøk fra tidligere skole-kamerater fra Nordborg :)


Mange folk samlet på lørdagskvelden.

Og masse god mat! :D



Mye avslapping på Soltun! :)

Stian prøver seg på en diskrè "pose"..;)

Viste er mer trygg i rollen som poser ;)




Børge smiler! Det er egentlig ikke en sensasjon, men det er en sensasjon at du får tatt bilde av det ;)
Som regel tørker han av smilet med en gang kameraet kommer frem.. 

"D e ittj nå som å vinnj i kabbal" :)

Noen har litt tvangstanker om å gå i shorts siden vi er i mai..
Helt urelevant om det er snø ute eller ikke..

Før har det vært lyd på kameraet både når det har blitt skrudd på, når det har fokusert og når bildet blir tatt. Men nå er de tider over! :D Så nå blir det nok mange like flotte bilder som dette fremover ;)


Takk for ei fin helg! Undervisningen var kjempebra, og jeg er så takknemlig for at DB bl.a. ble på Soltun =) Og takk for at dere vasket ut, og at dere hadde ansvaret på kjøkkenet! Det var nesten som en frihelg for meg ;)

Da vil jeg ønske dere en velsignet fin uke!
"Og dette er det evige liv, at de kjenner deg, den eneste sanne Gud, og ham du utsendte, Jesus Kristus." -Joh. 17:3

-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg