Møtehelg og terrassebygging

God mandag! Som dere kanskje ser i overskriften så har vi hatt to store aktiviteter denne helga. Vi hadde møtehelg, hvor Kjell Iversen kom og talte for oss. I tillegg har Åge Sele++ vært her og utvidet terrassen. Så det har vært mye ulike aktiviteter denne helga =) Takk til både Kjell, Åge og dere andre som bidro!

Det har vært kjempeflott vær i det siste, så på tirsdag hadde vi faktisk bibelgruppe ute! #stemning =D


På fredag begynte arbeidet med å fornye terrassen =)


Mange glade fjes, dersom du ser bort fra Stian...;P


#EinarGotMoves =)

Stian ramser opp alle prisene han har fått i det siste.. #YdmykType ;)

På tross av en aktiv helg, fikk vi tid til å se de siste Harry Potter-filmene. Det hjelper på at det er lyst hele døgnet, da merker vi ikke hvor sent det egentlig er ;)





Noen hjalp heldigvis til inne også! =) Takk for hjelpa!

Litt arbeid gjenstår ennå, men det går fint an å bruke den for det om! =) Må bare passe oss litt for hullet..

På lørdag ble det endelig taco igjen! Faktisk en god stund siden sist! Ser ut som Viste var fornøyd med det i hvert fall ;)

Dag Øyvind koser seg med en av sine beste venner; pianoet =)

Spilling..

Spising..

Og fotballkamp ble aktivitetene etter møtet.



Wade sin måte å pose på..=)

Endelig har det blitt skikkelig grønt her i nord også!! =D Jeg har aldri blitt så glad for å se noe grønt før, som jeg har blitt nå den siste uka! Jeg er nesten på grensen til å si "halleluja"..;)


Dag Øyvind later som han er grillsjefen.

Noen nyter solen.

Andre gjør ikke det..

Tror Lars Inge synes det er for få bilder av han, så nå begynner han å ta saken i egne hender.. #Selfie

På søndag var det grilling ute, hvor vi innviet den nye terrassen. Slapp av alle mødre, ingen falt i hullet! ;)

Etterpå hadde vi saftis til dessert. Vi nyter de gode sommerdagene her i nord! =D

Det var det jeg hadde for denne gang. Nå er det faktisk bare 3 ganger til jeg skal skrive blogginnlegg før jeg slutter... Det nærmer seg veldig sommerferie! Vær gjerne med å husk på oss og på Soltun i bønn fortsatt!
Vil hilse dere med et vers fra Jobs bok:
"Selv om han slår meg, vil jeg stole på ham." -Job.13:15
Jeg har i hvert fall noe å lære av dette verset! Selv om Gud fører oss inn i prøvelser og vanskeligheter, så er det så trygt og godt at vi alltid kan få stole på ham! Job er et forbilde på det å stole på Gud, selv om vi møter store prøvelser. La det også være en bønn for oss, at vi alltid må klare å stole på Gud, selv om vi møter vanskelige ting!
Ha en velsignet fin uke!


-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg