Tiden flyr

Tiden flyr og mye har skjedd på Soltun den siste tiden. 

18-20. januar var det Vision på Nordborg. Det er en kristen festival i nordnorge. I år var temaet Forandret og vi fikk høre om hvordan Jesus forandrer. Der var det god stemning og mange soldater ble med, både på fredag og lørdag.




Helga etter, 25.-27. januar, var det noe som heter Midtnatta i Bardu. Det er en stor samling for konfirmantene i området. Der hadde jeg (Esther-Emilie) og Lars Inge, sammen med noen andre gode hjelpere, ansvaret for rundt 25 miniledere (tidligere konfirmanter).

Det var også Soltun som hadde ansvar for opp og nedrigging av scene. Takk til alle soldater som gladelig stilte opp!!

Ellers har det vært forholdsvis rolige dager på Soltun, så langt i år.
Her er litt diverse bilder fra Januar. Enjoy.


Bibelgruppa 

Gode hjelpere er gull verdt! Stian og Hanna hjelper til med søndags middag.
Noen av Soldatene deltok på sonerennet som var nå i helga. :D

Det er fint med farger i fjellet. 


Denne uka skal det være møteuke på Soltun med Stein Raunehaug. Det gleder vi oss til og alle er hjertelig velkommen!



Din nåde overgår min tanke,
Overgår min redsel, overgår min synd
Din nåde trofast gjennom livet
Trofast gjennom døden
Bærer gjennom alt
Jeg kan ta imot
Jeg kan ta imot


«Din nåde»
Linn Kristin Løvfall



Ha en god uke! 
//Esther-Emilie

Kommentarer

Populære innlegg