"In the Army Now", på et slags vis...

Hei igjen! :)

En ny uke har gått her på Soltun, akkurat som alle andre plasser.. Det har vært en fin uke som startet veldig, veldig bra! Jeg fikk nemlig være inne i en militærleir på mandag! :D Det var en stor dag det! Prøvde så godt jeg kunne å passe inn, så jeg måtte selvfølgelig ta på meg min militær-grønne jakke..(Tulla, det var ganske tilfeldig at den kom på..). Men noe jeg derimot prøvde på, var å skjule min begeistring for å være inne i leiren. Følte jeg var litt i overkant gira, så jeg prøvde så godt jeg kunne å oppføre meg normalt, så jeg kunne få muligheten til å komme inn igjen. Og vet dere hva? JEG SKAL INN I LEIR DENNE UKA OGSÅ!!! :D 
Grunnen til at vi var i leir var at vi skulle på gudstjeneste. Lars Inge var organist, og vi andre var bare lyttere. Etterpå var det vafler og kaffe, og vi snakket med soldatene som var der. Vi fikk fortalt de nye rekruttene om Soltun, så vi håper de tar turen når de er ferdig med portforbud! :)


På tirsdag var det bibelgruppe i Heggelia kapell. Vi hadde med oss kake, for å feire Terje som hadde bursdag. Teksten vi tok for oss denne dagen var Salme 51. 






Ellers var det veldig fint vær forrige uke. Så fint vær at vi tok lunsj ute noen dager. Grillet til og med! #LivetPåSoltunErHerlig :)



Denne helga var det heller ikke så mange soldater som overnattet, men de få som var her gjorde veldig god nytte av seg! Både på fredag og lørdag var det folk ute som ryddet skog på tomten her. Veldig fint når soldater gladelig hjelper til! :)





Mannen med ljåen... Koseligere enn de fleste skulle tro!

På lørdag sto hjemmelaget pizza på menyen. Kom litt flere til dette måltidet, så det var veldig kjekt! På møtet var det Terje som talte for oss. Jeg fikk opplæring i Easy Worship(det er da et program hvor vi kan legge inn tekster på sanger som vi bruker på møtene), så nå skal det legges til mange sangbok-sanger! Å glede stor! #nr133 ;)
Etter møtet var det selvfølgelig kaffe og drøs i stua :)

Ha en god uke! Guds velsignelse!


-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg