Livet som blogger..

Halla bloggeeeen! :D (Just kidding...)

Her en dag snakket jeg med en god venninne av meg, og hun (som mange andre) kom inn på dette med at jeg blogger i år. Når jeg treffer kjentfolk kommer dette med Soltun-bloggen fort opp som tema. Jeg er litt redd for at folk tror at jeg lenge har gått og hatt et ønske om å skrive blogg, så jeg vil bare si at det er faktisk en del av jobben min. Håper dere ikke tror jeg søkte på stillingen på Soltun bare så jeg kunne skrive blogg...;) Men som min gode venninne sa: "D e ganske kult at æ kjenne ei som får betalt for å skriv blogg!"(det skulle forestille trøndersk..;)). Det hadde jeg ikke tenkt på før, men jeg må innrømme at det er ganske kult! B-) I tillegg er det herlig å få et lite avbrekk fra vaskingen, så det er vinn-vinn :) Det som er en liten utfordring er å komme på å ta bilder, for jeg er egentlig ganske ukomfortabel med det. Heldigvis får jeg god hjelp! Og om ting blir altfor krevende, er det jo bare å få min søster som er fotograf opp her ;)

Men slapp av folkens. Selv om jeg får betalt for å blogge, så skal jeg ikke bli en typisk blogger. Jeg lover herved å aldri legge ut "Dagens outfit" eller "Dagens innkjøp" og lignende. Eller, kanskje det kommer av innkjøp dersom vi har handlet veeeldig mye mat ;)

Så kommer litt bilder fra helgen:
Nok en gang kom det en traktor "til gards" :)
Espen liker seg best oppi hengeren har vi funnet ut..
Takk for all hjelp! :)
Torbjørn hjelper til, mens Christer bare later som..;)
Taco :)

Andreas poser. Har ikke sett noen pose slik før, men la gå..
På Soltun er det alltid like spennende hver gang vi hører en bil
komme inn på tunet. Denne gangen var det Joakim som kom, og han
var så heldig at han ble tatt bilde av allerede før han kom inn :)
Uten mat og kaffe, blir vi alle daffe!
Stian og Joakim føler seg fornøyde og kule etter et fint sang- og vitnemøte på lørdag ;) 
Jeg hørte ikke helt hva Espen snakket om, men utifra bildene tror jeg at han ikke var helt
ferdig med vitnemøtet. Her snakker han om at vi ikke skal slå hverandre, tror jeg..
Men vi skal heller ta hverandre i hendene og jage etter fred med hverandre.
Takk for ditt vitnesbyrd, uten at det kanskje var meningen det skulle være et vitnesbyrd..;)
På søndag var det intet mindre enn indrefilet som sto på menyen. #DeEBærreLækkert 
Stian fikk bare potet og brokkoli til middag..(Det var da tull for de som lurte på det..;))

Stian vil gjerne gi en beskjed til sin mor; "Sjå mor, eg ede grønnsaker". 



Noen spiller sjakk for å ha det gøy...
Andre sliper motorsager..
På søndag kveld var det en god gjeng her, og da var det duket
for filmkveld med pizza og popcorn :) #stæææmning :)

Tipp topp stemning, som dere ser ;)

Dett var dett :) Da tar jeg meg en liten husmor-ferie, så snakkes vi igjen her på bloggen om 2 uker. Er dere heldige kommer det et blogginnlegg av bestyreren neste uke for det om. Dere får spør fint ;)

Ha ei velsignet god uke! "Min nåde er nok for deg, for min kraft 
fullendes i skrøpelighet." - 2.Kor. 12:9

-Bloggeren ;)

Kommentarer

Populære innlegg