INTRO-helg! =)


FOR en kjekk helg vi har hatt! :D Vi var så heldige at Intro ville være her, og vi har kost oss mye! Jeg har for det meste vært på kjøkkenet, men det var heldigvis litt tid til å sette seg ned med folket også :) Lars Inge har hatt konsert med koret han går i, så han stakk innom oss når han kunne. Heldigvis var Ida her (fjorårets ettåring) og var på kjøkkenet. Vi er takknemlige for at Intro var her! :)

Så kommer litt bilder fra uken:
Føltes nesten som nyttårsaften her en kveld, men var bare forsvaret som holdt på med ett eller annet ;)

Jeg fikk endelig pyntet til jul! Men julemusikken måtte jeg høre på øretelefoner..
Heldigvis ble det lov å høre på julemusikk noen dager etterpå ;)

Vi stekte ganske mye kjøttdeig før Intro kan du si... Her prøvde jeg meg på et litt
oppgitt blikk, men det ble ikke fullt så bra som jeg hadde håpet på...

Så kommer bilder fra Intro-helgen:

Litt lek må det jo alltids være på leir :)


#tilskuere ;)
Snacks :)









Mye grøt måtte lages på lørdagen..


Julestemning! :D



Joakim er tilbake! :D #AlleHjerterGlederSeg


På lørdagskveld var det SOL; Soltuns Olympiske Leker, som sto på programmet. Det var mange artige konkurranser :)


Militærgutta måtte også ut i ilden. 

Her gikk konkurransen ut på å slå en spiker helt ned, med færrest mulig slag. 

 Men Kringstad saboterte like så greit hele konkurransen ved å knekke planken...;)


#SåGiraAtDetBlirBevegelseIBildet :)

Joakim var fornøyd med at vårt lag stakk av med seieren i SOL! :)


Det ble også bålkos med kakao++ på lørdagskvelden.
Jeg skulle gjerne ha gått ut og tatt et bedre bilde av dem! Men for å være ærlig, så er jeg for lat.. Var veldig godt og varmt inne! ;) Til mitt forsvar, så var ikke jeg den eneste som ikke gikk ut ;) 



På søndag hadde jeg en veldig god dag! Da fikk jeg nemlig bare gå rundt og se på at andre vasket Soltun :D Det var HERLIG! Jeg gikk bare og tok bilder av de som gjorde den jobben som jeg gjør hver uke. #FANTASTISK! :D #IkkeLeiAvVaskingIDetHeleTatt....

Janne benyttet sjansen til å posere litt mens hun støvsuget stuen :)


På søndag hadde vår yngste deltaker bursdag, så da ble det sjokoladekake med lys på til ham :)


Takk for ei kjempeflott helg! Takk for at dere ikke spiste opp all maten, slik at vi har taco-rester og kake-rester i lange tider fremover nå :D Håper dere kommer innom Soltun ved en senere anledning også! :) Dersom dere kommer i nærmeste framtid, får dere taco ;)

Denne uken blir det klargjøring til julebordet på lørdag. Det gleder vi oss veldig til, selv om vi kjenner vi er trette etter helgen. Men det blir garantert god stemning! :)

God uke videre! :)

-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg