Me e igang

Hei!

Da er vi igang her på Soltun!

Jeg heter Torbjørn Harbo og er den nye ettåringen på Soltun. Jeg er 21 år og kommer fra Nærbø. 
I fjor gikk jeg på Fjellheim bibelskole i Tromsø og året før det var jeg i militæret i Nord-Norge. 

Det var det året jeg var i militæret jeg ble kjent med Soltun. Soltun var en fin plass å komme i helgene for å slappe av, treffe venner og ikke minst, å gå på møter. Soltun betydde mye for meg det året jeg var i militæret og jeg håper det kan bety noe for soldatene, folk i nærmiljøet og folk ellers dette året.

Den første helgen på Soltun har vært en rolig og fin helg. Mange av soldatene har portforbud de første månedene, så det kommer kanskje flere etterhvert.  En kjenning, Andreas Viste har vært her i helgen  og hjulpet til med riving av dør, listing og litt diverse. 
Drøs og kaffi i kjent Soltun- stil etter møte på lørdag. 
Her har vi fjernet en dør og satt i nye lister. 
Andreas fikser!
Samarbeid er tingen!
Rolig søndag
Vi var også en gjeng samlet til møte på lørdagskveld, Terje talte til oss, med utgangspunkt i Salme 32. På søndagen var noen av oss på Finnsnes på gudstjeneste og etterpå var det grilling på Soltun. 

Vil tilslutt benytte anledningen til å ønske alle velkommen innom Soltun. Om det er en kaffikopp, en overnatting, eller noe annet du er ute etter vil vi gjerne prøve å hjelpe deg. 

Ønsker dere en finfin uke. 
- Torbjørn 

Kommentarer

Anonym sa…
Soltun er fantastisk heldige som har fått Torbjørn som ettåring! Det kommer til å være så hyper ryddig der i år!!!
Lars Inge sa…
Ja, me er godt fornøgd! :)

Populære innlegg