BILREBUS OG BÅLKOS 

Hei og hopp! Enda en konge helg har vi hatt sammen med soldatene. Fredagen kom de rekanes opp på forskjellig tidspungt, så vi hadde en rolig kveld på Soltun med spill og kaffe. Lørdagen skulle vi leie ut til nok en konfirmasjon, så da hadde Lars Inge og Anne Christine planlagt noe lurt å finne på den dagen. Vi delte oss inn i tre lag og durte avgårde på bilrebus. Skriv en sang, ta et bad og syng for bensinstasjonen var noen av oppgavene vi måtte igjennom, og det var kempe kjekt! Vi endte tilslutt opp hjemme hos Anne Christine hvor vi var resten av kvelden. Der fyrte vi et bål, hadde kveldsmøte og grillet til langt på kveld. Det kan merkes at vi nærmer oss slutten på dette året, så vi nyter helgene enda mer enn før. Nå har vi blitt så godt kjent også!
Søndagen bestemte vi oss for å lage til en god fellesfrokost, til en forandring, med egg og bacon. Ellers var det en rolig dag, og mange var med å lagde middag, og vaske opp. For en god gjeng! 

Takk for nok en bra helg! Gleder meg til neste!
- Elise Irene

Mitt lag på bilrebusen: meg, Olav, Thomas og Øystein



 Olav var vikingen på vårt lag...

 Nydelig plass i skytefeltet













 En av oppgavene var å ta et lagbilde...


 grøt i sola :)



 ...og kake inne!






 Fremføring av sangen







 Kul stil, Erik













 Odd Ivar: "vent litt, eg må bare eta denne først", Vegard:"kossen smile du, Martin?", Martin "Endelig tar hun bilde av meg. Ser eg bra ud nå?" 



 







"trenger ikke begge hender jeg"







Privatshow med Victor og Martin!

Kommentarer

Populære innlegg