Villmarksmesse


Denne helgen, som alle de andre, fløy av sted på blunk. Villmarksrocken kom igang på fredagen, så halve sentrum var stengt av. Vi tok oss likevel en tur på kino for å se premiæren på "Jurassic World". Vi traff på flere andre Soltunjegere som skulle det samme. Lørdagen tok vi turen ned på Villmarksmessa for å myse litt og kanskje gjøre noen kupp. Alex Rosén hadde et show som visstnok var ganske morsomt. Jeg fikk det ikke med meg, for jeg stod i en times lang kø, i regn og kulde, for å kjøpe noen teite små smulteringer... Det var det dummeste jeg gjorde den dagen, for å si det sånn! Anyways, dagen gikk fort, og de fleste av oss handlet nok ikke annet en mat. På kvelden fikk vi besøk av Øivind Kringstad som talte til oss på møte. Søndagen var som vanlig en rolig og fin dag. 

Nå jobber vi for å få alt klart til avsluttningsturen vår til Lofoten. Det gleder vi oss veldig til! Så følg med neste uke, så får dere se hvordan vi hadde det på tur.

-Ettåringene


 John Isak, Vegard, John, Christer og meg var på kino på fredag




 Hehe, jeg syns det så så koselig ut at jeg måtte zoome inn på dem :)


 John viser tegneskills




 Meget folksomt på messa


 Ida kjøpte seg et hundehode... neida, hun nøyde seg med lefser.


 Erik kom på TV!!

 Øivind taler for oss.


 Litt jamming hører med til en Soltunhelg


 Rislapper til kaffemat!




 Gladgutar koser seg med bru-konstruksjon av spagetti, marshmellows og tau.






En liten selfiesession:


 Vi tok en tur på kino på søndag også, for da var det jentefilm på skjermen! 

En rev lusket rundt på plassen her om natten!

Kommentarer

Populære innlegg