Byasser på besøk..:)

Hallo :)
Denne helga fikk vi besøk av Nord-Norgeteamet som hadde møte for oss. Det var ikke så mange soldater som kom, så det var godt at vi fikk besøk både fra Tromsø City og Finnsnes City :) Ellers så prøvde vi igjen med bibelgruppe på Soltun på tirsdag, men det kom ingen soldater. Håper noen soldater fra Setermoen kommer denne uka! :)

Så kommer det litt bilder fra denne uka:

#løsningsorientertstudent #flyttbarpult #ToPlankerOgEnSkapdør
Players... 
Robin tar ikke selfie i speil, men i vindu heller. #IkkeLikeFjortisDetNei..




Noen synes det er kult å henge på gangen..
Andre mener at kjøkkenet er det nye hippe..
Er betryggende å se at flesteparten fortsatt foretrekker sofaen! #LatskapenLengeLeve!
Vil minne om at vi fortsatt tar foto-oppdrag her på Soltun!
I det siste har vi prøvd oss litt på nærbilder.. Gjerne gi oss din tilbakemelding på bildene!
Andreas visste ikke at det ble tatt bilde..
Men Andreas Viste visste! Selvfølgelig...
Søndagsmiddagen nærmer seg klar.
But first, let me take a selfie.. *kremtfjortiskremt*
Ser ut som at Lars Inge er litt over middels gira på å få inn penger til Soltun...
Sist, men ikke minst, vil jeg få med et bilde av denne blomsten her. Den var helt grønn når jeg kom opp her i August, og nå har det kommet mange blomster og knopper på. Må ærlig innrømme at jeg er ganske superimponert over meg selv! :D #AnerIkkeHvordanDetSkjeddeMenDetSkjedde!


Da vil jeg ønske alle en god uke! Stikk gjerne innom Soltun om du er i nærheten! :)
Vil minne om et ord fra Jeremia 31,25: "For jeg vil styrke den trette sjel, og hver sjel som sulter vil jeg mette."

-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg