Det jobbes..

Hei!
Denne uka har det skjedd litt ulike ting her på Soltun, bl.a. bibelgruppe, oppussing, jobbing ute, jobbing inne, spill, møte, mat, prat og kaffe :) På lørdag var det Norea mediemisjon som hadde møte for oss. Det var et veldig interessant møte. Setter stor pris på at de kom her til Soltun! Så nå er det nok flere som begynner å lytte til Norea nettradio :)
På tirsdag prøvde vi oss igjen med bibelgruppe. Denne gangen var det bare meg og Robin, så om det hadde kommet noen hadde de nok følt seg litt som 5 hjulet på vogna.. Så kanskje like greit at det ikke kom noen...? (Neida!:)). Vi prøver igjen i morgen, og håper det kommer noen! Denne gangen blir det ikke en "bibel-date" bare for meg og Robin, så ta gjerne turen, hvem som helst :)

Her kommer bilder fra denne uken:

I uka kom Espen innom og hjalp til en kveld. Her legges det nye plater i taket på et av rommene.
Kjekt med fagfolk-soldater! :) Kjekt med de som ikke er fagfolk også, altså!! :)
Heldigvis var det et bilde av at jeg også jobber. Så her har dere bevis på at jeg jobber innimellom jeg også ;)
Da helga kom, kom det også arbeidsvillige soldater :)

De storkoser seg med traktoren, virker det som :) 
Heldigvis klarer de å slappe litt av også på Soltun, og ikke bare jobbe heeele tiden :)
En konsentrert Christer. Livredd for å tape!
På lørdagskvelden kom det folk både fra Setermoen, Bardufoss, Finnsnes og Taiwan. Veldig kjekt!

På søndagen hadde vi hele Norges favorittmat til middag; Grandiosa ;) Sånn går det når
jeg glemmer å kjøpe potet.. Men gutta virka heldigvis fornøyde for det om :)
Roald chiller max i bakgrunnen :)
Så et siste bilde av den nye "Soltun-bilen"...:) Plass til enda flere enn vi hadde før!
Det var det vi hadde for denne gang. Vi har atter en gang hatt en fin helg, og er takknemlige for alle som er med på å gjøre helgene på Soltun så kjekke! :) 

Til slutt vil jeg minne oss alle på det som står i Efeserne 6:11: 
"Ta på Guds fulle rustning, så dere kan stå dere mot djevelens listige knep"

Ha en velsignet god uke!
-Møyfrid

Kommentarer

Populære innlegg