Fjellheimbesøk:)

Uka som har godt har vært ganske rolig og normal, med det vanlig som bibelgruppe, vaffel og quiz i Heggelia kapell. På fredag dro Lars Inge på ferie, så nå er det jeg og Hanne som styrer Soltun for en liten stund:).
På Fredag kom det en gjeng fra Fjellheim, det hadde utreisehelg og skulle dermed være hos oss hele helgen. Det kom også noen soldater til Soltun, det kom noen fra Skjold, Setermoen og Heggelia. Så vi ble en fin gjeng i helga.
Jeg og Hanne lagde lapskaus til mat på fredagen, for min del var det noe nytt jeg skulle begi meg ut på. Fordi vi skulle lage brun lapskaus, noe jeg ikke har laget før. Men responsen var god, så jeg tror folk var fornøyd. Fredagskveld ble en rolig og avslappene kveld, med spill og prat.






Spill og sosialt


















Lørdag startet dagen rolig, det ble grøt som tradisjon tro på Soltun rundt kl 15.00 tiden. På kvelden serverte vi folk pizza. Jeg tror pizzaen ble godt tatt imot for vi lagde fem sykker og når alle var gode og mette var det nesten ingen rester igjen. Etter mat var møte, og det var Terje som talte. Etter møte hadde noen av Fjellheim-elvene noen leker for oss andre. Resten av kvelden gikk med til prat, spill og prison break.
















Matlaging










Søndags morgen kom jeg opp til nesten en full stue med folk. Det hadde da kommet en annen gruppe fra Fjellheim innom denne morgen. Det var kjempe koselig å få besøk av flere Fjellheimfolk. Folk ble denne dagen servert kylling, noen jeg tror de satt pris på for det ble fort tomt. Det var også møte denne dagen, og det var Rune fra Fjellheim-gjengen som taltet på dette møtet. Det har vært en koselig helg med besøk fra Fjellheim og soldater, en helg med avslapping og mye kaffedrikking som det skal være på Soltun:) På gjensyn:)








 Jenten i full gang med strikking




spilling på gang

                             John og Robin med Soltun-patsj



Fjellheim har noen konkurranser






















                                                                         
                                                                                Gutta leker med ballong





-Ida Elisabeth-

Kommentarer

Lars Inge sa…
Bra dåke kosa dåke når eg e på ferie ;)

Populære innlegg